دلیل انتخاب شغل و رشته ی حسابداری ؟

دلیل انتخاب شغل و رشته ی حسابداری ؟

چرا رشته و شغل حسابداری را انتخاب کنیم ؟

 

بازار کار رشته حسابداری در تمام مناطق و شهرها :

در سال های اخیر با توجه به اجرای قوانین مالیاتی توسط دولت نیز، بر رونق بازار کار اشخاصی که مسلط به مهارت های مالی و حسابداری هستند افزوده شده و بسیاری از اصناف و شرکت های کوچک نیز مجبور به استفاده از تخصص حسابداران برای انجام امور مالی خود و ارائه گزارش های مالی قانونی به مراجع ذیصلاح هستند. حسابداران در هر شهر و منطقه ای که اصناف، شرکت ها و سازمان های خصوصی و دولتی وجود دارند، بازار کار و فرصت های شغلی متعدد دارند.

عدم نیاز به تحصیلات تکمیلی در رشته حسابداری برای موفقیت در کار :

شما برای استخدام به عنوان حسابدار یا کمک حسابدار بعد از فارغ تحصیل شدن از رشته حسابداری، بیشتر از آنکه نیاز به مدارک مختلف دانشگاهی و غیر دانشگاهی داشته باشید، به مهارت های عمومی و سابقه کارآموزی نیاز دارید. مدیران مالی برای استخدام حسابدار بیش از آن که به مدرک تحصیلی توجه نمایند، به آنچه که واقعا از حسابداری میداند و به مهارت های عمومی او مثل آشنایی با نرم افزارهای اداری و حسابداری توجه میکنند.

ملاک استخدام یا عدم استخدام شما را ، دانش مالی و حسابداری و مهارت های عمومی و تخصصی شما تعیین میکند.

تقاضای دائمی از سوی بازار کار برای استخدام حسابدار :

در شرایط رونق اقتصادی با تأسیس هر شرکت و یا توسعه کسب و کارهای موجود، نیاز بازار کار به حسابداران افزایش مییابد و از سوی دیگر اگر اقتصاد کشور وارد دوران رکود شود و به تبع آن فعالیت شرکت ها کم شده و یا ورشکست شوند و اقدام به تعدیل نیرو نمایند، آخرین نفراتی که شرکت را ترک میکنند، معمولا حسابداران و تیم مالی شرکت میباشند.

حسابداری یک شغل پر در آمد و بسیار بازار کار مناسبی دارد.

برای مشاوره استخدام حسابدار میتوانید با حساب گوهر در ارتباط باشید. تا بهترین حسابدار را انتخاب کنید کافیست با حساب گوهر در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-image: url(http://hesabgohar.ir/wp-content/uploads/2017/04/slider.jpg);background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: no-repeat;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 650px;}