چرا حسابداری یک شغل پر در آمد است ؟؟

چرا حسابداری یک شغل پر در آمد است ؟؟

از هر کسی که بپرسید یک شغل پر در آمد به شما پینشهاد کنند صد در صد در عناوین شغل هایی که به شما پیشنهاد می کند حسابداری هم شاملش می شود.

حالا چرا همه حسابداری را یک شغل پر در آمد می دانند :

چون هر شرکتی صد در صد یک حسابدار برای مدیریت هزینه های مالی و اداری خود نیاز دارد برای همین حسابداری به یک شغل پر ار کار و همچنین پر در آمد تبدیل شده است.
در حال حاضر تعداد زیادی از فارغ‌التحصیلان رشته‌ی حسابداری وجود دارند که به‌شدت جویای کار هستند و در طرف دیگر مدیران و کارفرمایان بی‌شماری به‌دنبال یک حسابدار ماهر هستند. بنابراین فاصله‌ی زیادی بین این دو دسته ایجاد شده است و تنها درصد کمی از حسابداران درآمد بالایی دارند و درصد کمی از کارفرمایان از عملکرد حسابدار خود رضایت دارند.

برای اینکه یک حسابدار ماهر شوید باید از یک شرکت نوپا شروع کنید و در آن شرکت تجاربی را کسب کنید اگر تجارب خود را زیاد کنید و موارد بیشتری را بیاموزید میتوانید در یک شرکت در یک موقعیت بالا و مناسبی کار پیدا کنید.

حسابداری برای این یک شغل پر در آمد است که :

اولا یک شغلی پر خطر و سخت است.

همه حسابداری را به چشم این نگاه می کنند که چهارتا جمع و تفریق است و دیگر چیز خاصی ندارد.

اما حسابداری یک رشته ی پر دردسر و پر خطر است حالا چرا پر خطر!!!؟ ، چون شما در یک شرکت که مشغول به کار شوید سود و زیان آن شرکت بستگی به حسابدار دارد یک حسابدار با روش غلط حسابداری می  توانید آن شرکت را ورشکست کند.

برای همین در بالا ذکر کردم که حتما باید تجربه کسب کنید ، تجربه ی شما باعث می شود که شما سود یک شرکت را زیاد و زیان و هزینه های گزاف آن را کم کنید.

حسابدار نقش اصلی در یک شرکت و یا موسسه دارد برای همین باید در انتخاب حسابدار دقت کنید.

شرکت حساب گوهر میتواند به شما درمورد یک انتخاب حسابدار خوب و مناسب مشاوره دهد و یا حتی میتواند حسابدار با تجربه و مناسب را به محلی که میخواهید و نیاز دارید اعزام کند چه به صورت پاره وقت و چه نیمه وقت ، فقط کافیست با حساب گوهر در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-image: url(http://hesabgohar.ir/wp-content/uploads/2017/04/slider.jpg);background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: no-repeat;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 650px;}