چند ویژگی حسابدار موفق ؟؟

چند ویژگی حسابدار موفق ؟؟

چند ویژگی حسابدار موفق ؟؟

 

دقت بسیار بالا در کار

دقت و نظم در همه کار لازم است. در مورد حسابداری این امر مهم تر است. چرا که حسابدار تمام روز با اعداد و ارقام ریز و درشت سروکار دارد. او باید دقیق و سر موقع همه اتفاقات مالی را ثبت کند و کنترل و بازنگری دقیقی رو کار روزانه خود داشته باشد.

تسلط کامل به قوانین مالیاتی

مبحث مالیاتی و حسابداری بسیار مهم است که یک حسابداری ممکن است شرکت یا موسسه را به قول معروف از فرش به عرش برساند یا برعکس. برای همه حسابداران لازم است دانش کامل را در زمینه ی انواع رشته های حسابداری ، قوانین مالیاتی ، استانداری های حسابداری و.. داشته باشد. و همچنین باید توانایی تهیه گزارشهای مربوط به سازمانهای دولتی را کسب کنند و به طور دقیق و منظم در زمانهای تعیین شده گزارشها را به مدیر شرکت ارائه دهد تا مدیر شرکت در زمینه پیشرفت مالیاتی شرکت خود اطلاع پیدا کند.

ارائه راهکارهایی برای کاهش هزینه ها و افزایش سود

حسابداری که می خواهد روز به روز پیشرفت کند و به عنوان مدیر مالی فعالیت کند باید بتواند برای مدیریت سازمان مثل یک مشاور عمل کند. او باید بتواند جلوی ضرر و زیان و افت سود شرکت را بگیرد و راههایی برای افزایش سود شرکت پیشنهاد کند. لازمه این امر این است که حسابدار در همه جزییات دقت کافی داشته باشد.

 

داشتن روابط عمومی بالا و فن سخنوری

حسابدار باید توانایی خوبی در برقراری ارتباط موثر با مدیران و سهامداران شرکت و سازمانهای بیرونی مانند اداره مالیات و بیمه و … داشته باشد. بتواند ارتباط کاری خوبی با سایر همکاران خود داشته باشد .

رازداری کامل در مورد اطلاعات مالی شرکت

حسابدار همه اطلاعات مالی سازمان را می داند. از جزئی ترین مسایل مالی شرکت و موسسه خبردار است و باید کامل رازدار باشد و از برملا کردن رازهای مالی شرکت خودداری کند.

حساب گوهر میتواند شما را در داشتن یک حسابدار برای شرکتتان راهنمایی کند فقط کافیست با حساب گوهر در ارتباط باشید تا شما را در همه ی زمینه مالی و حسابداری راهنمایی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-image: url(http://hesabgohar.ir/wp-content/uploads/2017/04/slider.jpg);background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: no-repeat;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 650px;}