مزایای شغل حسابداری

مزایای شغل حسابداری

مزایای شغل حسابداری چیست ؟

 

شغل حسابداری تقریبا مانند هر مسئله دیگری در زندگی، دارای جنبه­ های مثبت و منفی است.

اما حقیقت این است که این نکات مثبت و منفی تاثیر زیادی در ماهیت شغل ندارند، یعنی شغل به خودی خود نمی­ تواند خوب یا بد باشد، مثلا ممکن است یک شغل برای فرد خاصی مناسب باشد ولی برای دیگری مناسب نباشد.

مزایای شغل حسابداری :

پتانسیل کارآفرینی وجود دارد

بسیاری از مردم آرزو دارند صاحب کسبو کار مستقل خود شوند؛ اما هر حرفه‌ ای قابلیت کارآفرینی ندارد.

بعید است که یک خلبان هرگز بتواند خط هواپیمایی خود را راه اندازی کند، اما حسابداران میتوانند شرکت حسابداری خود را راه‌ اندازی کنند.

تاسیس یک شرکت حسابداری مانند شروع هر کسب و کار دیگری، یک ریسک است اما اگر درست صورت بگیرد درصد موفقیت بالایی خواهد داشت.

تاسیس آموزشگاهی برای آموزش حسابداری هم یک راه مناسب پیش روی متخصصین حسابداری است.

شما میتوانید پتانسیل رشد حرفه ای را داشته باشید

پس از فارغ التحصیلی، شما ممکن است به عنوان یک کارآموز در سطح ابتدایی شروع به کار کنید، اما میتوانید پتانسیل رشد بزرگی داشته باشد.

بسیاری از فارغ التحصیلان حسابداری به عنوان کارمند حسابداری ، حساب رسان تازه کار در شرکت­ های عمومی ، شرکت حساب رسی و یا دستیار حسابدار در دفتر حساب رسی خصوصی شروع به کار خواهند کرد تا در آینده ه­ای نه چندادن دور بتوانند مسیر حرفه­ای شغل خود را طرح ریزی کنند.

پس از کسب تجربه، پیشرفت شغلی میتواند از طریق عملکرد حرفه ای و آموزشهای اضافی یا اخذ گواهینامه  هایی مانند MBA یا CPA حاصل شود.

برای دریافت مشاوره در همه ی زمینه های حسابداری میتوانید با راه های ارتباطی حساب گوهر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-image: url(http://hesabgohar.ir/wp-content/uploads/2017/04/slider.jpg);background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: no-repeat;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 650px;}