مزایای شغل حسابداری چیست؟

مزایای شغل حسابداری چیست؟

مزایای شغل حسابداری چیست؟

عدم نیاز به تحصیلات تکمیلی برای موفقیت در بازار کار

اغلب متخصصین، حسابداری را بیش از اینکه بعنوان یک شاخه از “علم” قلمداد کنند، یک “فن” میدانند، لذا کسب تجربه در محیط واقعی کسب و کار از تحصیلات تکمیلی دانشگاهی برای استخدام مهمتر است و برای کارفرمایان اولویت بیشتری دارد.
شما برای استخدام بعنوان حسابدار یا کمک حسابدار بعد از فراغت از تحصیل، بیشتر از آنکه نیاز بمدارک مختلف دانشگاهی و غیر دانشگاهی داشته باشید، بمهارتهای عمومی و سابقه کارآموزی نیاز دارید. مدیران مالی برای استخدام حسابدار بیش از آنکه بمدرک تحصیلی متقاضی توجه نمایند، به آن چه که واقعا از حسابداری میداند و به مهارتهای عمومی او مثل آشنایی با نرم افزار های اداری و حسابداری توجه میکنند.

امکان کار  بصورت شخصی یا کار فریلنسری

هم اکنون در ایران بسیاری از حسابداران برای خودشان کار میکنند. به این شکل که همزمان با چند شرکت، مغازه یا صنف قرارداد دارند و کار های مالی آن ها را بصورت پاره وقت و معمولا در زمانهای مورد علاقه، انجام میدهند.

امکان کار از راه دور (کار در منزل)

با توسعه فناوری های رایانه ای و اینترنت در کشور در سال های اخیر، خیلی از حسابداران از راه دور کار میکنند. برخی از سیستم های مالی و حسابداری نیز تحت وب میباشند و حسابدار از هر کجا که به اینترنت متصل باشد، قادر است بنرم افزار مالی مربوطه دسترسی داشته باشد و کار خود را انجام دهد.

بیشترین کار و کمترین بیکاری

فراموش نکنید که میزان استخدام دانش آموختگان حسابداری به نسبت سایر رشته ها بسیار بیشتر است و ملاک استخدام یا عدم استخدام شما را ، دانش مالی و حسابداری و مهارتهای عمومی و تخصصی شما تعیین میکند.

حسابداری و پرداختی بر مبنای ساعت کاری

تعداد زیادی از نیروها یا کارکنان بر اساس ساعت کاری دستمزد می گیرندو کار فرما به آن ها مبلغ قرار دادشده را پرداخت می کند.

بهمین دلیل بسیار مورد اهمیت است که کارفرما بتواند ساعات کاری کارمندان خود را دقیق حساب کند. بسیاری از کارفرمایان ساعات ورود و خروج را دستی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-image: url(http://hesabgohar.ir/wp-content/uploads/2017/04/slider.jpg);background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: no-repeat;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 650px;}