شرکت حسابداری چیست؟

شرکت حسابداری چیست؟

شرکت حسابداری چیست؟

شرکت حسابداری در یک یا چند بررسی از بهترین مکان ها برای کار، مرتبه های بسیار بالا تر دارند.

آنها همچنین دارای رتبه های بالا در سنجش های مستقل با پرستیژ ترین استخدام کننده ها هستند.

همکار ها انگیزه ای اقتصادی و مستقیم برای به حداکثر رساندن ساعت های قابل پرداخت کارمندان دارند.

 حسابداری :

حسابداری به عنوان رشته ایی که به فرایند ارزیابی مالی سایر مشاغل میپردازد یکی از نیاز های اصلی اکثر  شرکت ها به شمار میاید. بنابراین بازار کار گسترده ،افراد بسیاری مایل به فعالیت در این رشته میباشند .

افراد یا شرکت هایی که با عنوان حسابداری فعالیت مینمایند موظف به اداره و کنترل در آمد ها یا هزینه های شرکت میباشند که به طور مثال دچار مشکلات در پرداخت مالیات و یا سایر موارد اقتصادی نشوند.

یک حسابدار در تنظیم اظهارنامه مالیاتی و نظارت بر پرداخت صحیح مالیات ها سهم به سزایی دارد چراکه با تکیه بر دانش حسابرسی در فراهم آوردن اطلاعات مالی کمک میکنند تا افراد ذینفع درون سازمانی مثل مدیران سازمان و یا برون سازمانی مثل بانک ها دچار مشکلات و پیچیدگی های مالی نشوند.همانگونه که اشاره شد این رشته یکی از رشته های پر مخاطب میباشد و افراد با تکیه بر دانش حسابداری میتوانند اقدام به ثبت شرکت در این رشته نمایند.
شرکت حسابداری نیز همانند سایر شرکت ها جهت فعالیت قانونی میبایست در ابتدا مراحل قانونی ثبت شرکت را طی نماید . توجه داشته باشید جهت ثبت شرکت با موضو عات مربوط به فعالیت مرتبط با جامعه ی حسابداران، اخذ مجوز از جامعه ی حسابداران رسمی ایران ضروری میباشد .لذا نام های درخواستی مربوط به حسابرسی و یا بازرس قانونی با موضوع فعالیت (ارائه ی خدمات حسابرسی و بازرس قانونی شرکت ها) نیازمند اخذ مجوز از آن مرجع میباشند.

با مشاوره از حساب گوهر می توانید شرکت حسابداری خود را با استاندارد های مالی به ثبت برسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-image: url(http://hesabgohar.ir/wp-content/uploads/2017/04/slider.jpg);background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: no-repeat;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 650px;}